Tutaj zakupisz produkty Herba Vera:

Regulamin sklepu

Regulamin określa warunki i zasady dokonywania zakupów Produktów ofertowanych w Sklepie internetowym działającym w ramach Serwisu internetowego www.joannadumala.pl/sklep.  

I. Postanowienia wstępne

  1. Każdy Użytkownik jest zobowiązany zapoznać się z treścią regulaminu o świadczeniu usług drogą elektroniczną udostępnianego za pośrednictwem Strony internetowej www.joannadumala.pl, co potwierdza korzystając z funkcjonalności Serwisu internetowego.
  2. Każdy Kupujący w Sklepie internetowym jest zobowiązany zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu, co potwierdza dokonując zakupu w Sklepie internetowym.

II. Definicje

  1. Administrator – Joanna Dumała prowadząca działalność gospodarczą pod firmą: Joanna Dumała Dietoterapia, adres: 92-701 Bukowiec, ul. Bukowa 62, NIP: 7282886187, REGON: 528862477.
  2. Cena – wskazane w polskich złotych wynagrodzenie wraz z podatkami należne Sprzedawcy z tytułu zawartej Umowy. Wszystkie podane w Sklepie ceny są cenami brutto.
  3. Cena ostatnia najniższa – najniższa cena, w jakiej Produkt był dostępny w Sklepie w ciągu ostatnich 30 dni.
  4. Cena promocyjna – Cena Produktu w Sklepie po obniżeniu w związku z ogłoszeniem Promocji.
  5. Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00 poza dniami ustawowo wolnymi od pracy.
  6. Formularz kontaktowy – usługa elektroniczna polegająca na umożliwieniu Użytkownikowi przesłania do Usługodawcy wiadomości za pośrednictwem okna dialogowego udostępnionego na Stronie Internetowej.
  7. Formularz zamówienia – usługa elektroniczna umożliwiająca złożenie zamówienia, w szczególności za pomocą określenia warunków umowy sprzedaży, w tym sposobu płatności, dostawy.
  8. Klient – Użytkownik lub Kupujący.
  9. Kodeks cywilny – Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
  10. Konsultacja – usługa świadczona wyłącznie przy wykorzystaniu środków służących do porozumiewania się na odległość (np. w formie wideokonferencji lub telefonicznie) umożliwiająca Klientowi uzyskanie od Usługodawcy zaleceń żywieniowo–suplementacyjnych.
  11. Konsument – konsument w rozumieniu art. 22(1) Kodeksu cywilnego, tj. osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową; a także przedsiębiorca na prawach konsumenta, czyli osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  12. Konto Klienta – panel tworzony w systemie informatycznym Sklepu umożliwiający Użytkownikowi korzystanie z jego funkcjonalności.
  13. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Kupującego Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
  14. Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną korzystająca z usług i funkcjonalności Sklepu, a w szczególności dokonująca zakupów za pośrednictwem Sklepu.
  15. Operator płatności – system płatności Przelewy 24 – PayPro SA (PayPro), 60-198 Poznań, ul. Pastelowa 8, NIP: 7792369887, KRS: 0000347935, wpisany do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem UKNF IP24/2014.
  16. Polityka plików cookies – dokument opisujący czym są pliki cookies oraz sposób ich wykorzystywania dostępny pod adresem: https://joannadumala.pl/polityka-plikow-cookies/.
  17. Polityka Prywatności – dokument opisujący przetwarzanie danych osobowych przez Joannę Dumałę jako administratora, dostępny pod adresem: https://joannadumala.pl/polityka-prywatności/.
  18. Produkt – Treści cyfrowe dostępne, Usługi i Usługi Cyfrowe będące przedmiotem umowy.
  19. Promocja – szczególne warunki zawarcia Umowy proponowane przez Sprzedawcę w określonym konkretnie czasie, z których Klient może skorzystać na określonych zasadach.
  20. Przedsiębiorca – Użytkownik lub Kupujący wykonujący działalność gospodarczą w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 6 marca 2018 r. – Prawo przedsiębiorców.
  21. Regulamin – niniejszy Regulamin określający zasady i warunki korzystania ze Sklepu, a także prawa i obowiązki Sprzedawcy i Kupującego.
  22. Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną – regulamin określający rodzaj i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną, warunki świadczenia usług drogą elektroniczną, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną oraz tryb postępowania reklamacyjnego zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  23. Sklep internetowy (Sklep) – sklep internetowy dostępny pod adresem https://joannadumala.pl/sklep.
  24. Sprzedawca – Joanna Dumała prowadząca działalność gospodarczą pod firmą: Joanna Dumała Dietoterapia, adres: 92-701 Bukowiec, ul. Bukowa 62, NIP: 7282886187, REGON: 528862477.
  25. Strona internetowa – serwis dostępny pod adresem https://joannadumala.pl/.
  26. Treści Cyfrowe – dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej.
  27. Umowa – umowa zawierana za pośrednictwem środków porozumiewania się na odległość na produkty i usługi świadczone przez Sklep.
  28. Usługa cyfrowa – usługa pozwalająca na wytwarzanie, przetwarzanie i przechowywanie danych lub dostęp do nich w postaci cyfrowej lub usługa pozwalająca na wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez konsumenta lub innych użytkowników tej usługi, lub inne formy interakcji przy pomocy takich danych.
  29. Usługa Elektroniczna – usługa świadczona przez Usługodawcę na rzecz Klienta za pośrednictwem strony internetowej Sklepu.
  30. Usługodawca – Joanna Dumała prowadząca działalność gospodarczą pod firmą: Joanna Dumała Dietoterapia, adres: 92-701 Bukowiec, ul. Bukowa 62, NIP: 7282886187, REGON: 528862477.
  31. Ustawa o prawach konsumenta – Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
  32. Ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych – Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
  33. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  34. Użytkownik – każdy podmiot, który przegląda zawartość Strony internetowej.
  35. Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego składane za pomocą Formularza zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży.

III. Dane osobowe

  1. Administratorem danych osobowych Użytkownika jest Joanna Dumała prowadząca działalność gospodarczą pod firmą: Joanna Dumała Dietoterapia.
  2. Zasady przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies opisane zostały w Polityce prywatności i Polityce plików cookies, które są dostępne na stronie internetowej www.joannadumala.pl.

IV. Informacje o Serwisie internetowym

  1. Serwis internetowy ma na celu promocję wiedzy na temat zdrowego trybu życia.
  2. Treści zawarte w Serwisie internetowym nie stanowią porady o charakterze medycznym, nie mogą być traktowane jako forma doradztwa, rekomendacji lub konsultacji oraz nie zastępują wizyty lekarskiej.
  3. Informacje zawarte w Serwisie internetowym nie zastępują badań lub porady lekarskiej przeprowadzonych przez odpowiednio wykwalifikowany personel, jak również nie stanowią jakiejkolwiek formy diagnozy lub zaleceń dotyczących leczenia, a mają jedynie charakter informacyjny.
  4. Informacje na temat określonych produktów, badań czy innych rozwiązań nie stanowią zalecenia do ich zastosowania, zaś przywołanie opinii lekarza lub specjalisty nie stanowi zalecenia do postępowania zgodnie z opinią.
  5. Klient przystępując do współpracy z Usługodawcą oświadcza, że jest świadomy, że:
    1. usługi świadczone przez Usługodawcę nie dają gwarancji uzyskania założonych i oczekiwanych przez Klienta skutków,
    2. zatajenie informacji bądź podanie nieprawdziwych informacji na temat swojego stanu zdrowia, stylu życia, przyjmowanych leków czy suplementów może negatywnie wpłynąć na stan zdrowia,
    3. ryzyko wystąpienia efektów ubocznych jest znikome, jednak Usługodawca nie jest w stanie przewidzieć wszystkich możliwych przeciwwskazań przy stosowaniu danej suplementacji i sposobu żywienia.
  6. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki wynikające z nieodpowiedniego stosowania zaleceń żywieniowo–suplementacyjnych lub zatajenie lub podanie nieprawdziwych informacji na temat Klienta, jak i innych niezależnych od Usługodawcy okoliczności.
  7. Wszystkie informacje, które Usługodawca uzyskuje w trakcie świadczenia usług dla Klienta, objęte są tajemnicą i nie są przekazywane osobom trzecim, chyba że Klient wyrazi zgodę na bezpłatne rozpowszechnienie określonych informacji w ustalonym przez obie strony Umowy celu i formie.

V. Prawa autorskie

  1. Wszelkie utwory rozpowszechnione w Serwisie internetowym stanowią przedmiot praw autorskich Usługodawcy, podmiotów współpracujących z Usługodawcą bądź osób trzecich i podlegają ochronie przewidzianej przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
  2. Korzystanie z materiałów rozpowszechnionych w Serwisie internetowym jest możliwe wyłącznie w celach niekomercyjnych, na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa (dozwolony użytek) i przy odpowiednim oznaczeniu materiału (wskazanie autora oraz źródła tj. www.joannadumala.pl).
  3. W przypadku wykrycia przez Usługodawcę działań Klienta lub osób trzecich działających na zlecenie lub w porozumieniu z Klientem naruszających prawa autorskie, Usługodawca może dochodzić naprawienia wyrządzonej szkody na zasadach ogólnych.

VI. Kontakt ze Sklepem

Kupujący może kontaktować się ze Sprzedawcą:

  1. za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres: konsultacje.dietoterapia@gmail.com
  2. pisemnie na adres: Joanna Dumała Dietoterapia, 92-701 Bukowiec, ul. Bukowa 62.

VII. Zagadnienia techniczne

  1. Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania Produktów i składania Zamówień, a także zawarcia Umowy niezbędne są:
    1. urządzenie z dostępem do Internetu
    2. skonfigurowana i aktualna wersja przeglądarki internetowej obsługującej pliki typu cookies oraz JaVaScript
    3. skonfigurowane i aktywne konto e-mail
    4. ponadto, w przypadku załączników poczty elektronicznej, a także Treści cyfrowych – oprogramowanie komputerowe obsługujące pliki danego rodzaju, w szczególności: pdf, doc, docx, jpg, mp4
    5. ponadto, w przypadku korzystania z Usług cyfrowych – mikrofon i kamera skonfigurowane z urządzeniem, komunikator internetowy Zoom w aktualnej na dzień korzystania z usług wersji.
  2. W przypadku gdy Klient nie jest w stanie uruchomić pliku obejmującego zakupioną Treść cyfrową, proszony jest o kontakt z Usługodawcą za pomocą wskazanego na stronie internetowej adresu e-mail.
  3. Korzystanie z niektórych usług z uwagi na transmisję danych za pośrednictwem publicznej sieci Internet, wiąże się z zagrożeniem polegającym na ingerencji nieupoważnionych osób trzecich w dane przesyłane między Usługodawcą a Klientem.
  4. Usługodawca informuje, że wykorzystuje ochronę transferu elektronicznego oraz treści cyfrowych przez zastosowanie właściwych środków organizacyjnych i technicznych, w szczególności w celu uniemożliwienia dostępu osobom trzecim do danych, w tym przez szyfrowanie SSL, stosowanie haseł dostępu oraz programów antywirusowych czy przeciw niechcianemu oprogramowaniu.
  5. Usługodawca informuje, że pomimo stosowania zabezpieczeń, o których mowa powyżej korzystanie z sieci Internet oraz usług świadczonych drogą elektroniczną może być zagrożone dostaniem się do systemu teleinformatycznego oraz urządzenia Klienta, szkodliwego oprogramowania lub uzyskaniem dostępu do danych znajdujących się na tym urządzeniu przez osoby trzecie. W celu zminimalizowania powstałego zagrożenia Usługodawca zaleca stosowanie programów antywirusowych lub środków chroniących identyfikację w sieci Internet.
  6. Usługodawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy w funkcjonowaniu Serwisu internetowego i Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompetencją Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Użytkownika.
  7. Usługodawcy przysługuje prawo do przerwy technicznej w funkcjonowaniu Serwisu internetowego i Sklepu, niezbędnej dla planowej, bieżącej obsługi i konserwacji serwera oraz oprogramowania Sklepu. W przypadku planowanej przerwy Użytkownicy zostaną o tym wyraźnie powiadomieni na stronie Sklepu.

VIII. Składanie Zamówienia

  1. W zależności od przedmiotu zamówienia, między Klientem a Usługodawcą może zostać zawarta Umowa o świadczenie usług cyfrowych (Konsultacje), Umowa o dostarczenie towarów cyfrowych (np. E-ebooków, nagrań webinarów, zaleceń żywieniowo – suplementacyjnych).
  2. Główne cechy Produktu oraz ich specyfikacja i szczegółowe warunki współpracy znajdują się na stronie Sklepu.
  3. Zamówienia można składać 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
  4. W celu złożenia Zamówienia, jeśli wybrano opcję złożenia zamówienia bez rejestracji, należy:
    1. wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Dodaj do koszyka”,
    2. wypełnić Formularz zamówienia, wpisując dane odbiorcy Zamówienia oraz adres, na który ma nastąpić dostawa Produktu, wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia Produktu, jeśli dotyczy danego Produktu),
    3. wpisać nazwę firmy oraz NIP, jeżeli ma być wystawiona faktura,
    4. wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i kliknąć przycisk „Kupuję i płacę”,
    5. potwierdzić zamówienie, dokonując płatności w określonym terminie, w wybrany wcześniej sposób.
  5. W celu złożenia Zamówienia, jeśli wybrano opcję złożenia zamówienia z rejestracją (założeniem Konta Klienta), należy:
    1. wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Dodaj do koszyka”,
    2. wypełnić Formularz zamówienia, wpisując dane odbiorcy Zamówienia oraz adres do korespondencji (konto utworzy się automatycznie na dane wpisane w zamówieniu, jeżeli konto już istnieje system poprosi o zalogowanie się),
    3. wpisać nazwę firmy oraz NIP, jeżeli ma być wystawiona faktura,
    4. wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i kliknąć przycisk „Kupuję i płacę”,
    5. potwierdzić zamówienie, dokonując płatności w wybrany wcześniej sposób.
  6. Płatność za Produkt dokonywana jest przy pomocy operatora płatności – Przelewy 24 – PayPro SA (PayPro), 60-198 Poznań, ul. Pastelowa 8, NIP: 7792369887, KRS: 0000347935 wpisanej do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem UKNF IP24/2014.
  7. Umowę uważa się za zawartą chwilą przyjęcia Zamówienia przez Sprzedawcę.
  8. Przyjęcie zamówienia następuje w formie przesłania przez Sprzedawcę wiadomości e-mail potwierdzającej przyjęcie Zamówienia.
  9. Kupujący ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat, usunąć Konto Klienta poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adres Sprzedawcy.

IX. Ceny Produktów i kwota do zapłaty

  1. Wszystkie ceny w Sklepie są wyrażone w polskich złotych (PLN) i są cenami brutto.
  2. Na całkowitą kwotę do zapłaty przez Kupującego składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy (jeśli Kupujący wybrał usługę fizycznego dostarczenia), o której Kupujący jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia.
  3. W przypadku informowania Klienta o obniżeniu ceny Produktu, w sekcjach cenowych interfejsów Sklepu, na kartach Produktów uwidoczniona jest również najniższa cena tego Produktu, obowiązująca w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki lub też – jeśli Produkt jest oferowany do sprzedaży w okresie krótszym niż 30 dni – najniższa cena tego Produktu obowiązująca w okresie od dnia rozpoczęcia oferowania tego Produktu do dnia wprowadzenia obniżki.
  4. Sprzedawca wystawia faktury wyłącznie na żądanie Klienta.

X. Konsultacje

  1. Klient ma możliwość złożenia Zamówienia w szczególności na następujące Konsultacje:
    1. współpraca – 1 miesiąc,
    2. współpraca – 3 miesiące,
    3. konsultacja kontrolna,
    4. współpraca dla par – 1 miesiąc,
    5. współpraca dla par – 3 miesiące,
    6. konsultacja kontrolna dla par.
  2. Szczegółowy zakres konkretnego rodzaju Konsultacji, jak i ogólne zasady współpracy zostały określone w opisie poszczególnych usług dostępnych na stronie www.joannadumala.pl.
  3. Cena za Konsultację nie obejmuje kosztów zalecanych badań.
  4. Klient po zawarciu Umowy w terminie 3 dni otrzymuje na podany w Formularzu Zamówienia adres e-mail instrukcje przygotowania do spotkania, a także szczegółowe informacje, które należy dostarczyć Usługodawcy 5 dni roboczych przed ustalonym terminem konsultacji.
  5. Klient przyjmuje do wiadomości, że niedostarczenie informacji w terminie wskazanym powyżej może wpłynąć negatywnie na jakość usług.
  6. Usługodawca nie udziela dodatkowych mailowych konsultacji przed spotkaniem.
  7. Link do spotkania zostanie przesłany na minimum 6 godzin przed godziną planowanego spotkania.
  8. Spotkanie zostanie przeprowadzone w terminie uzgodnionym przez Strony za pośrednictwem urządzenia do porozumiewania się na odległość.
  9. Usługodawca może zmienić termin spotkania, gdy nie będzie się ono mogło odbyć z przyczyn losowych. Klient zostanie o tym powiadomiony e-mailowo lub telefonicznie. Strony podejmą wspólne starania w celu ustalenia innego dogodnego terminu spotkania. W takim wypadku Klient będzie mógł także zrezygnować z zawartej Umowy.
  10. W razie nieobecności Klienta na spotkaniu w umówionym terminie, Klient powinien niezwłocznie skontaktować się z Usługodawcą w celu umówienia nowego, dogodnego dla obu stron terminu spotkania.
  11. Chęć przesunięcia wizyty należy zgłosić najpóźniej 24 godziny przed ustalonym terminem spotkania. Przekroczenie tego terminu skutkuje brakiem możliwości przesunięcia terminu, brakiem zwrotu opłaty za Konsultację oraz uznaniem, że usługa została wykonana w całości.
  12. Spóźnienie się na umówione spotkanie Konsultacji może spowodować, że nie wszystkie elementy Konsultacji zostaną spełnione.
  13. W przypadku braku współpracy Klienta z Usługodawcą, w tym w szczególności nie dostarczania wymaganych informacji, nieuzasadnionych nieobecności Klienta na umówionych terminach spotkań bez wcześniejszego przesunięcia terminu wizyty zgodnie z procedurą wskazaną powyżej, Usługodawca może wypowiedzieć Umowę, której przedmiotem jest Konsultacja.
  14. Konsument oraz Przedsiębiorca na prawach konsumenta, wyrażając zgodę na wykonanie w pełni usługi przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, traci w ten sposób prawo do odstąpienia od umowy.

XI. Reklamacje

  1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność wobec Klienta za niezgodność Produktu z Umową.
  2. Szczegóły dotyczące niezgodności Usługi cyfrowej, Treści cyfrowej lub innej usługi z Umową w odniesieniu do Konsumentów oraz Przedsiębiorców na prawach konsumenta regulują przepisy Kodeksu cywilnego oraz Ustawy o prawach konsumenta.
  3. W przypadku stwierdzenia niezgodności Treści lub Usługi cyfrowej z Umową Klient powinien skontaktować się z Usługodawcą wskazując jednocześnie swoje roszczenie i rodzaj niezgodności Treści lub Usługi cyfrowej z Umową.
  4. Jeżeli Treść cyfrowa lub Usługa cyfrowa są niezgodne z Umową Konsument może żądać doprowadzenia do zgodności z Umową.
  5. Sprzedawca może odmówić doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową, jeżeli doprowadzenie do zgodności jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy.
  6. Sprzedawca doprowadza Produkt do zgodności z Umową w rozsądnym czasie od chwili, w której Sprzedawca został poinformowany przez Konsumenta o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta, uwzględniając ich charakter oraz cel, w jakim są wykorzystywane.
  7. Koszty doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową ponosi Sprzedawca.
  8. Jeżeli Produkt jest niezgodny z Umową, Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy, gdy:
    1. doprowadzenie do zgodności Produktu z Umową jest niemożliwe lub wymaga nadmiernych kosztów,
    2. Sprzedawca nie doprowadził Produktu do zgodności z Umową,
    3. brak zgodności Produktu z Umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić do zgodności z Umową,
    4. brak zgodności Produktu z Umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od Umowy bez uprzedniego skorzystania z doprowadzenia do zgodności z Umową,
    5. z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta.
  9. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od zgłoszenia Reklamacji.

XII. Prawo odstąpienia od Umowy

  1. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy z zastrzeżeniem zdarzeń wskazanych w art. 38 Ustawy o prawach konsumenta.
  2. Jeśli w toku zakupu Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta wyraził zgodę na wykonanie Umowy i dostarczenie mu Treści cyfrowej, Usługi cyfrowej przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy, traci on prawo do odstąpienia od Umowy.
  3. Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta także wówczas, jeśli przedmiotem Umowy jest świadczenie usług, za które Konsument i Przedsiębiorca na prawach konsumenta są zobowiązani do zapłaty ceny, jeżeli zostali oni poinformowani i przyjęli do wiadomości przed rozpoczęciem świadczenia, że utracą prawo odstąpienia od Umowy i jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą. W przypadku wykonania części świadczenia Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta jest zobowiązany do zapłaty za świadczenia spełnione do momentu odstąpienia od Umowy zgodnie z art. 35 ust. 2 Ustawy o prawach konsumenta.
  4. Odstąpienie od Umowy następuje poprzez złożenie oświadczenia.
  5. Złożenie oświadczenia polega na wysłaniu informacji o wykonaniu przysługującego mu prawa. Oświadczenie to może zostać wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną. Klient może w szczególności skorzystać ze wzoru, dostępnego poniżej Regulaminu.
  6. W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta wszystkie otrzymane od niego płatności.
  7. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta wyraźnie wskazał na inne rozwiązanie.
  8. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta nie poniesie żadnych opłat w związku z formą zwrotu płatności.

XIII. Postanowienia dotyczące Przedsiębiorców

  1. Postanowienia niniejszego rozdziału dotyczą Klientów Sklepu będących Przedsiębiorcami w rozumieniu ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców.
  2. Klientowi będącemu Przedsiębiorcą nie przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady.
  3. W stosunku do Klienta niebędącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy w takim przypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
  4. Całkowita odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Przedsiębiorcy z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy jest ograniczona do wysokości zapłaconej ceny za konkretny Produkt, w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Przedsiębiorcy.
  5. Rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy Sprzedawcą a Klientem będącym Przedsiębiorcą zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.

XIV. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter dobrowolny.
  2. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
  3. Szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

XV. Postanowienia końcowe

  1. Umowy zawierane są w języku polskim.
  2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn m.in. zmiany warunków świadczenia usług lub zmiany przepisów prawa, w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
  3. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie z dniem ich opublikowania w ramach serwisu www.joannadumala.pl.
  4. Zmiana postanowień Regulaminu nie ma zastosowania do Klientów, którzy złożyli zamówienie w czasie obowiązywania poprzedniej wersji Regulaminu.
  5. Na wypadek, gdyby niektóre postanowienia niniejszego Regulaminu okazały się nieważne, bezskuteczne lub uznane zostały za klauzule niedozwolone, wówczas nie powoduje to nieważności całego Regulaminu, a w miejsce niedozwolonych postanowień zastosowanie będą miały odpowiednie przepisy.
  6. W zakresie zobowiązań związanych z Regulaminem odpowiedzialność Usługodawcy wobec Użytkownika ograniczona jest do szkód wyrządzonych umyślnie.
  7. W kwestiach w Regulaminie nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązującego polskiego prawa, w szczególności Kodeksu cywilnego oraz innych ustaw.
  8. Ewentualne spory powstałe między Usługodawcą a Użytkownikiem zostaną poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.
  9. Regulamin obowiązuje od dnia 28 czerwca 2025 r.


WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Usługodawca: Joanna Dumała prowadząca działalność gospodarczą pod firmą: Joanna Dumała Dietoterapia, adres: 92-701 Bukowiec, ul. Bukowa 62.

Ja ________________________________________ (imię i nazwisko) działając w imieniu własnym oświadczam, że odstępuję od umowy ________________________________________ (proszę wskazać przedmiot umowy) zawartej w dniu ________________ (proszę wskazać datę zawartej umowy).

Cena brutto: __________________________ (proszę wskazać Cenę brutto)

Zwrotu płatności proszę dokonać: przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki został przez mnie przy zakupie/na rachunek bankowy o następującym numerze1): _______________________________

(podpis oraz data)

1) niewłaściwe należy skreślić